Hundeskoven
Fotografering af hunde i Hundeskoven
Vi mødes ved hundeskoven kl. 19 (indkørsel fra Højvænget)
Vi fotograferer hunde så længe lyset tillader det. Nogle dage før bliver der sat et skilt op på lågen derude, om at vi er der, så hundeejerne har mulighed for at møde op og få deres hund fotograferet. Fotograferne aftaler selv individuelt med de forskellige hundeejere.
Husk som altid de 3 bedste billeder på hjemmesiden og evt. facebook.
10.6: Der er sat et lamineret opslag op i hundeskoven om at vi kommer kl. 19. Vi håber at få taget nogle gode billeder af nogle glade hunde, så hvis du gerne vil have din hund fotograferet, så mød op på mandag. (ps ved regnvejr kan arrangementet blive aflyst)
Helle og Lene kommer desværre ikke denne aften, men ønsker jer god fornøjelse :-)
Tovholder Helle
Alle datoer
- 15 juni 2026 19:00 - 21:00